Ads 468x60px

4.7.12

Review Filem Baik Giler

Share On Facebook

Rasanya Filem lakonan pelawak terkenal Zizan Razak yang diberi tajuk baik giler sangat la tak baik kerana filem sebegini rupa sangat membazir, dah la jalan cerita terumbang-ambing, tak lawak pulak tu, kualiti gambar pun rendah, kalau nak buat duit pun, buat la filem yang menarik sikit, aku rasa ini la filem 2012 yang paling aku menyampah, dan membazir.

p/s: betul kata pak jabit "dah macam takda modal industri filem tempatan ni"



0 Komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi Artikel Terkini :