Ads 468x60px

22.6.11

Gift Away Dari BroFramestone Buat Pengguna Advertlets

Share On Facebook

Hai kepada yang membaca blog aku, kali ini aku nak join giveaway dari Broframestone tentang Advertlets.

bom321 advertlets
(Ini gambar Broframestone bersama-sama cewek imut bangat,
kenapa bukan aku yang berada ditengah-tengah tu...)



Screenshot Daily Earning Advertlets aku.

bom321 advertlets



Beberapa pendapatan yang telah diterima.

bom321 advertlets

Pengalaman Dengan Advertlets:

Aku mula sertai Advertlets pada Mac 2010 dan pernah berputus asa kerana tidak dapat pembayaran lebih dari 3 bulan, walau bagaimanapun aku tetap menunggu pembayaran dari Advertlets dan sememangnya pembayaran untuk aku tetap ada cuma agak lambat.

Apa yang boleh dikatakan disini, Advertlets memberikan pendapatan yang amat lumayan berbanding Nuffnang, Jika Impression blog korang tinggi sememangnya digalakkan menggunakan Advertlets dan semestinya korang akan masyuk!

So sekarang tidak jadi masalah Advertlest untuk memberi pembayaran kepada aku, dan aku pun dah dibayar berkali-kali, kepada yang dah buat artikel "Adverlets tak bayar blogger" tu ibarat anda menolak rezeki yang menunggu.

Aku juga pernah ditawarkan oleh Josh Lim (Manager Advertlets) untuk mendapat Eksklusif publisher dimana boleh menerima sponsored post dan sponsore tweet program.
Tetapi dengan syarat perlu membuang periklanan yang lain. walau bagaimana pun aku belum bersedia untuk menerima syarat tersebut.

So buat masa ini, sememangnya Adverlets memberikan pendapatan yang lumayan sehinggakan aku boleh cashout setiap 4-7 hari. InsyaAllah mana tahu ada rezeki lebih, setiap hari boleh cashout.

Pengalaman Menarik Dengan Advertlets:

Pengalaman menarik semestinya pembayaran yang tinggi, disamping itu Manager Advertlets Josh Lim juga selalu memberikan feedback untuk setiap pertanyaan.

Pengalaman Kurang Menarik Dengan Advertlets:

Sememangnya ramai yang dah tahu, Advertlets agak lambat membayar pendapatan, tetapi pembayaran tersebut tetap diterima. (Kepada yang belum terima pendapatan, anda jangan mudah berputus asa, ada rezeki, duit terus masuk dalam bank anda...)

Konklusinya:

Advertlets memang terbaik dari segi kuantiti dan pendapatannya, Nuffnang terbaik dari segi komunitinya, Innity terbaik dari segi rangkaiannya.

So kepada sesiapa yang nak join giveaway broframestone ni, Jom ke sini:
Give Away Broframestone Untuk Pengguna Advertlets

3 Komen:

Bee said...

ye semua ada baik dan buruk , pilihan di tangan kita

TopiJerami90 said...

maybe sebab bro da otai..

Unknown said...

adverlets memang paling karut..nasihat aku takyah la..guna la nuffnang ke..better sikit dari langsung tak dapat apa..series..aku rm300 dari bulan 2 tak settle lagi..bila ditanya langsung diorng tak jawab..sampai aku rase nak report kat SKMM..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...